Goede voorbereiding aan de SurviFELrun is het halve werk. De onderstaande informatie is hiervoor het begin.

-Team of solo-

Geen ervaring met survival
Geen probleem! We raden aan om mee te doen met een team, zodat je elkaar kunt helpen.
Wil je solo lopen, zorg dan dat je de voetklem en de apenhang beheerst.
Om je hierbij te helpen organiseren we een pre-run clinic.

Wil je zelf oefenen? Bekijk dan een instructievideo: video
Op het spierplein van het sportcentrum hangen 2 touwen waar je de voetklem kunt oefenen.

Wel ervaring met survival

Top! Dan gaat deze run je vast lukken. Het wordt een survivalrun op beginnersniveau.
Gerenommeerde survivalatleet? Verzamel een groepje vrienden en maak ze ook enthousiast voor de prachtige survivalsport.


-Kleding-

Draag een lange (strakke) broek!
Eigenwijs en toch een korte broek? Draag dan lange sokken tot de knieën.
Een sportshirt krijg je van ons.
Draag sportschoenen met zoveel mogelijk grip.


-Eten en drinken-

Halverwege de run komt een verversingspost met drinken en stukjes fruit.
Zorg dat je voldoende gegeten hebt voor de start!


-Spelregels-

  1. Deelnemen is op eigen risico.
  2. Ga netjes om met de natuur, laat geen rommel achter.
  3. Zorg dat je 10 minuten voor de start klaarstaat naast het startvak.
  4. Hindernissen worden uitgevoerd volgens de instructie van de jurypost.
  5. Het doel is het behalen van iedere hindernis. Haal je iets niet, dan verlies je je bandje en wordt er straftijd gerekend.
  6. Laat de kleedkamers en het RSC netjes achter. Vieze schoenen blijven buiten.

Deelnemersreglement

Eigen Risico Verklaring